ایده های خلاقانه استفاده از پایه گلدان

استفاده از پایه گلدان _ مهیار پلاست

دو نوع دکور کننده داخلی وجود دارد. کسانی که عاشق جمع آوری گیاهان آپارتمانی هستند و کسانی که دوست ندارند از آنها استفاده کنند. افرادی که از گیاهان آپارتمانی استفاده می کنند، معمولاً در خانه خود فضایی اختصاص داده شده به گیاهان دارند. به طور معمول روی زمین و یا روی میزکار خود آنها را قرار می دهند.

گیاهان آپارتمانی مزایای زیادی را نه تنها برای خانه ها بلکه برای محل کار و سایر مناطق دارند. نحوه نشان دادن آنها به طور مشابه بر روشی که آنها بر شما و طراحی تأثیر می گذارند تأثیر مهمی دارد.

خرید گیاه از فروشگاه ها یا گلخانه ها کار خیلی سختی نیست. اما مهم جاگذاری آنها در فضای خانه یا محل کار شماست که به آن گیاه شخصیت می بخشد. شاید استفاده از پایه گلدان راهکاری مناسب برای نمایش گلدان ها و گیاهان باشد. به طورکه استفاده از این پایه ها باعث جلب توجه بیشتر به گیاهان می شود.

در زیر به چند مدل پایه گلدان که باعث تاثیر بخشی بیشتر به فضاها می شوند اشاره می کنیم:

استفاده از پایه گلدان سیمی

با استفاده از سیم هایی که دیگر از آن استفاده نمی کنید، می توانید این پایه های گلدان مدرن و هنری را ایجاد کنید.

آنها برای هر سطح مسطح در خانه بسیار مناسب هستند. از آنجا که آنها معمولا کوچک هستند، فضای زیادی نمی خواهند. این پایه برای افرادی که عاشق گیاهان کوچک هستند بسیار مناسب است.

استند گلدان سیمی کوچک_ مهیار پلاست

 

پایه گلدان نردبانی تکیه داده شده

برخی از مردم دوست دارند که با منظره ای سبز احاطه شوند. اگر می خواهید تجربه مشابهی را حتی در آشپزخانه داشته باشید ، این نردبان برای شما کاملاً کار مناسب است.

شبیه به نردبان معمولی اما کوچکتر که از چوب ساخته می شود. گیاهان در هر پله آویزان می شوند. این ایده برای گیاهان نسبتاً کوچک مناسب است.

استند گلدان نردبانی شکل _ مهیار پلاست

پایه گلدان مدرن

این نوع استندهای گلدان این روزها بسیار محبوب هستند. این دکوراسیون داخلی می تواند سبک قرون وسطایی را با هوایی مدرن ترکیب کند. می توانید آن را در کنار یک کابینت کوچک، میز کناری یا در اتاق نشیمن قرار دهید.

پایه گلدان مدرن _ مهیار پلاست

پایه گلدان بلوط کوچک

اگر شما یک مینیمالیست هستید، این پایه چوبی کوچک مناسب شما خواهد بود. شاید ایده این استندها برای به حداقل رساندن فضای در نظر گرفته شده برای پایه های گلدان باشد.

به همین دلیل است که این پایه ها فقط می تواند در هر پایه یک گلدان جای دهند. پایه ها از چوب ساخته شده اند و در برابر رطوبت و موریانه مقاوم هستند.

پایه گلدان بلوط کوچک _ مهیار پلاست

پایه گلدان سبدی

سبد را می توان به یک پایه زیبا تبدیل کرد که می تواند ظاهر اتاق را تغییر دهد. سبدها با چهار پایه فلزی و یک پایه در پایین پشتیبانی می شوند تا از جدا شدن آنها جلوگیری شود.

پایه گلدان سبدی شکل _ مهیار پلاست

استفاده از پایه نیمکتی

این استند برای کنار پنجره گزینه مناسبی است. در این تصویر از تخته های چوبی برای ساخت آن استفاده شده است که با پیچ متصل شده اند و مانند یک نیمکت سطحی را برای قرارگیری گلدان ها ایجاد کرده است. اگرچه کاملاً مناسب فضای داخلی است، اما می تواند ظاهر بیرونی را نیز تزئین کند.

استند گلدان نیمکتی _ مهیار پلاست

استند گلدان مینی مکعب

چوب ها به هم چسبیده اند تا شکل نهایی مکعب را ایجاد کنند. این پایه برای تزئین داخلی مناسب است زیرا کوچک و شیک است. همانطور که مشاهده می کنید، طراحی ساده آن باعث می شود ظاهری زیبا داشته باشید.

پایه گلدان مینی مکعب _ مهیار پلاست

استفاده از پایه گلدان کنار میز

نمای سبز وسایل خانه را متعادل می کند. این پایه برای یک اتاق نسبتاً جادار یا یک فضای باز مانند ایوان یا درب ورودی مناسب است. این استند می تواند حداقل شش گیاه گلدانی با اندازه متوسط را در خود جای دهد. معمولا هم از چوب ساخته می شود.

استند گلدان کنار میز _ مهیار پلاست

پایه گلدان طبقاتی

برای فضاهای بیرونی کاملاً مناسب است، مخصوصاً برای کسانی که فضای زیادی برای گیاهان ندارند.

می توان آن را در گوشه ای قرار داد یا به دیوار چسباند. این استند برای تراس یا حیاط خلوت مناسب است.

استند گلدان طبقاتی _ مهیار پلاست

پایه گلدان فضای بیرونی

این پایه گیاهی زیبا برای فضای باز از چوب ساخته شده است. از چهار پایه چوبی و یک به علاوه در بالا برای حمایت از گیاه ساخته شده است.

این ایده زیبا برای ایستادن گیاهان جلوی درب ورودی منرل به خوبی فضای خوشامدگویی را برای مهمان ایجاد می کند.

پایه گلدان مناسب برای فضای باز_ مهیار پلاست

 

 

استفاده از پایه گلدان کاملا بسته به فضایی که در اختیار دارید و ارتفاعی که می خواهید گلدان ها را قرار دهید بستگی دارد. مسما گیاهان با برگ های بلند مثل سانسوریا را روی پایه های کوتاه باید قرار دهید. گیاهانی مانند کاکتوس و ساکولنت ها که افزایش ارتفاع انچنانی ندارند را بهتر روی پایه های بلند می توان قرار داد. البته تمام اینا بسته به سلیقه شما هم هست.

اگر می خواهید در اتاقی که دارای نور طبیعی یا کافی نیست استند گلدان قرار دهید، پایه گلدانی را انتخاب کنید که دارای چراغ باشد. از صندلی های قدیمی به عنوان استند می توانید استفاده کنید. صندلی را بردارید و گلدانی پیدا کنید که برای فضایی که صندلی در آن قرار دارد مناسب باشد.

به طور کلی استفاده از همچین ابزارهایی برای نمایش گیاهان کاملا امری خلاقانه است. شاید شمایی که الان این مقاله را میخونید ایده بهتری داشته باشید یا وسیله ای داشته باشید که از آن بتونید به عنوان پایه گلدان استفاده کنید. بازی با گیاهان باعث سرگرمی و بروز خلاقیت بیشترتان می شود. اگر نکته ای در خصوص استندها به ذهنتان رسید حتما با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. از اینکه این مطلب را تا پایان خوندید از شما متشکریم.

با این حال اگر قصد خرید گلدان پلاستیکی و پایه گلدان در شهر کرج را دارید مهیار پلاست یکی از بهترین مراکز فروش گلدان در کرج هست که می توانید نمونه های کار ما را در سایت ببینید.

 

2 دیدگاه برای “ایده های خلاقانه استفاده از پایه گلدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *