انواع گلدان های فایبرگلاس در شکل ها و رنگ های مختلف

انواع گلدان فایبرگلاس

انتخاب گلدان به اندازه انتخاب گل و گیاه زینتی دارای اهمیت است، چرا که باعث افزایش زیبایی محیط می‌شود و هزینه‌ای که صرف آن می‌شود کمتر از هزینه گل و گیاه نیست؛ پس لازم است با اطلاعات کافی اقدام به خرید گلدان شود. امروزه مدل‌های زیادی از گلدان‌های مختلف مثل گلدان پلاستیکی، گلدان سفالی، گلدان برنجی و گلدان فایبرگلاس تولید می‌شوند که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند. گلدان فایبرگلاس به دلیل داشتن ویژگی و مزیت‌های فراوان در میان استفاده کنندگان، امروزه بسیار محبوب شده است. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی گلدان فایبرگلاس و انواع مدل‌های آن بپردازیم.

آشنایی با گلدان فایبرگلاس

گلدان فایبرگلاس از انواع گلدان‌های موجود در بازار است که به دلیل داشتن زیبایی منحصر به فرد و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار، به عنوان یک انتخاب هوشمندانه مطرح می‌شود. جنس این گلدان از پلیمر باکیفیت است و به دلیل ساختاری که دارد، از وزن سبکی برخوردار است. تنوع رنگ و مدل‌های این گلدان به خریداران این امکان را می‌دهد که متناسب با سلیقه خود بهترین‌ها را انتخاب کنند.

ظاهر مدرن گلدان فایبرگلاس سبب شده است که به صورت گسترده در تمام مکان‌های مختلف قابل استفاده باشد. این محصولات علاوه بر داشتن مقاومت زیاد در برابر ضربه، در مقابل شرایط آب و هوایی نامناسب نیز مقاوم هستند، به همین دلیل افراد برای نگهداری گل و گیاه در فضای باز نیز می‌توانند این محصولات را انتخاب و خریداری کنند.

ویژگی‌های منحصر به فرد گلدان فایبرگلاس

ویژگی‌های منحصر به فرد و جذاب این گلدان باعث محبوبیت آن در بین خریداران شده است. گلدان‌های فایبرگلاس به نسبت مدل‌های فلزی و پلاستیکی بسیار مقاوم، شیک و جذاب هستند. از لحاظ مقاومت، این گلدان‌ها بیشترین مقاومت را در بین محصولات مشابه دارند. از دیگر ویژگی‌های کلیدی گلدان فایبرگلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •       سبک و قابل حمل
  •       مجهز به سیستم درناژ (خروج آب گلدان)
  •       دارای سایزهای متنوع و رنگ‌های جذاب
  •       قابل سفارش در رنگ‌های اختصاصی
  •       همنشینی مناسب با دکوراسیون مدرن، اداری و فضای باز
  •       قابلیت استفاده لامپ‌های RGB در گلدان
  •       وزن سبک به نسبت سایر مدل‌ها
  •       قابلیت شستشو و مقاومت بالا در دماهای مختلف
  •       عدم تغییر در شرایط آب و هوایی نامناسب
  •       قابلیت استفاده در فضای باز

هر یک از موارد گفته شده به عنوان مهم‌ترین ویژگی و مزیت‌های گلدان فایبرگلاس محسوب می‌شود که خریداران را ترغیب به انتخاب این نوع گلدان‌ها می‌کند.

معرفی انواع مدل‌های گلدان فایبرگلاس

می‌دانید که تنوع طرح و رنگ گلدان فایبرگلاس بسیار بالاست، از این رو افراد بر حسب نیاز و بودجه‌ای که در اختیار دارند، می‌توانند این محصولات را با اطمینان خاطر خریداری کنند. از مهم‌ترین مدل‌های گلدان فایبرگلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       گلدان فایبرگلاس استوانه‌ای

یکی از محبوب‌ترین گلدان‌های تولید شده فایبرگلاس، مدل استوانه‌ای آن است که به دلیل سبکی و سختی بالایی که دارد، جزو مدل‌های پرفروش قرار گرفته است. تولیدکنندگان در تولید این مدل، از ترکیب الیاف شیشه و رزین استفاده کرده‌اند که این ماده به خودی خود در برابر شرایط جوی نامساعد، نظیر حرارت و سایش مقاوم است.

ساختار گلدان فایبرگلاس استوانه‌ای به گونه‌ای است که به راحتی در محیط‌های خارجی قابل استفاده است. این مدل از ظرفیت بسیار بزرگی برخوردار است که خریداران می‌توانند انواع گل و گیاه بزرگ و دارای ارتفاع را در آن نگهداری کنند. در واقع طراحی گلدان فایبرگلاس استوانه‌ای به خریداران این امکان را می‌دهد که به نسبت سایر مدل‌های تولید شده، تعداد بیشتری گل و گیاه را در یک گلدان پرورش و جای دهند.

گلدان استوانه ای فایبرگلاس

·       گلدان فایبرگلاس مستطیل

مدل مستطیل یکی دیگر از مدل‌های تولید شده گلدان فایبرگلاس است که جذابیت خاصی دارد. این گلدان به راحتی قابل ترکیب با دکوراسیون داخلی و خارجی منزل و یا محیط کار است. به دلیل زیبایی خاصی که در طراحی این گلدان وجود دارد، از این محصول می‌توان به عنوان یک قطعه هنری در منزل، برای افزایش جذابیت محیط داخلی استفاده کرد. گلدان فایبرگلاس مستطیل شکل، جلوه خاصی به محیط می‌دهد و می‌تواند گیاهان زیادی را به صورت خطی در کنار هم جای دهد، این ویژگی باعث می‌شود تا خریداران بتوانند این مدل را به راحتی در فضای باز استفاده کنند.

گلدان فایبرگلاس مکعبی طولی

·       گلدان فایبرگلاس با طراحی مدرن

طراحی مدرن در تمام زمینه‌ها امروزه جایگاه ویژه‌ای بین افراد دارد، دیگر مثل قدیم افراد از طرح‌های تکراری و یکنواخت استقبال نمی‌کنند و گاهی طرح‌های جدید و غیر متقارن جذابیت بیشتری دارد. متریال فایبرگلاس در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و توانایی تولید انواع مدل‌ها را دارد. افرادی که به دکوراسیون منزل خود اهمیت می‌دهند، با خرید گلدان فایبرگلاس با طراحی مدرن می‌توانند به دکوراسیون منزل یا محیط اداری خود جذابیتی دوچندان اضافه کنند.

·       گلدان فایبرگلاس رخ

مواد اولیه و متریال باکیفیت به کار رفته در تولید گلدان فایبرگلاس به دلیل داشتن انعطاف پذیری بالا، این امکان را به تولیدکنندگان می‌دهد که بتوانند انواع گلدان فایبرگلاس را با طرح‌های جذاب و رنگ‌های متنوع تولید کنند. گلدان فایبرگلاس رخ به دلیل شباهت زیادی که به صورت انسان دارد، به این نام معروف شده است. این گلدان یکی از ترندهای روز شده است که در رنگ‌بندی‌های مختلف تولید می‌شود و ابعاد متنوعی از کوچک تا ابعاد غول آسای بزرگ دارد. 

گلدان چهره

·       گلدان فایبرگلاس هرمی

از دیگر مدل‌های گلدان فایبرگلاس، مدل هرمی است که همان‎طور که از نام آن پیداست، به شکل هرم طراحی شده است. اندازه درونی این گلدان به نسبت سایر گلدان‌های معرفی شده کمتر است، اما به دلیل داشتن زیبایی خاص، در بین خریداران محبوب شده است. گلدان فایبرگلاس هرمی و سایر مدل‌های معرفی شده گلدان فایبرگلاس دارای رنگ پذیری بسیار بالایی هستند.

این امر به خریداران این امکان را می‌دهد که بتوانند انواع گلدان‌های فایبرگلاس را با رنگ دلخواه خود خریداری کنند. انتخاب رنگ بندی متنوع باعث می‌شود تا جذابیت محیط داخلی ساختمان به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

گلدان فایبرگلاس هرمی

 

خرید گلدان فایبرگلاس باکیفیت

تنوع در مدل، رنگ بندی و اندازه گلدان‌های فایبرگلاس، انتخاب را برای خریداران آسان کرده است. این گلدان‌ها به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که دارند، به عنوان یک انتخاب هوشمندانه محسوب می‌شوند. امروزه گلدان‌های فایبرگلاس در محیط‌های داخلی ساختمان، محل کار، محیط‌های بیرونی و فضاهای آزاد قابل استفاده هستند. چرا که این محصولات از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و در برابر عوامل محیطی مختلف، مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند.

افراد برای خرید مدل‌های متنوع این نوع گلدان لازم است یک مجموعه معتبر را در این زمینه انتخاب کنند. مجموعه مهیار پلاست به عنوان یک مجموعه معتبر در زمینه ارائه و فروش انواع گلدان‌های فایبرگلاس به صورت آنلاین است. خرید از طریق فروشگاه مهیار پلاست باعث می‌شود تا خریداران بتوانند بهترین گلدان‌ها را با قیمت مناسب خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *