بهترین گلدان برای هدیه

گلدان برای هدیه دادن

هیچ فرقی ندارد جشن تولد در پیش دارید یا سالگرد ازدواج یا روز مادر و …، تهیه یک گلدان زیبا به عنوان هدیه می تواند لبخندی از سر شوق ایجاد کند. یک گلدان مناسب برای هدیه نه تنها هدف مورد نظرتان را برآورده می کند، بلکه می تواند به محیط خانه زیبایی و حس سرزندگی بخشد.

یکی از جذابیت های خرید گلدان این است که تنوع و سبک های مختلفی وجود دارد. شما می توانید با توجه به سلیقه تان گلدان دلخواه را خریداری کنید. زمانی که گل زیبا با گلدانی خاص ست شود، هدیه ای خاطره انگیز در دست دارید. فرقی نمی کند از گل های رنگارنگ استفاده کنید یا گل های سبز زینتی، بی تردید شخص مورد نظر بابت تلاشی که برای ترکیب این هدیه زیبا انجام داده اید، قدردانی می کند.

خرید بهترین گلدان برای هدیه

گلدان ها هدیه ای کاربردی و ماندگار هستند. با قرار دادن آن ها در کنار شومینه، قفسه کتاب، میز قهوه و … زیبایی و استایلی به فضا می بخشد. اما برای خرید آن باید به برخی نکات توجه کنید. زیرا گیاهان فصل جدیدی از زندگی را رقم می زنند و نمادی از رشد و تغییر هستند. همچنین در سایز و اشکال مختلف وجود دارند که هر کدام با زیبایی خاص دیزاین شده اند.

یکی دیگر از نکاتی که باید برای خرید و تهیه گل و گیاه توجه داشته باشید این است که برخی از گیاهان سمی هستند. در واقع خوردن یا جویدن آن ها باعث بروز مشکلاتی همچون مسمومیت می شود. پس اگر فرزند کوچکی یا حیوان خانگی در خانه وجود دارد، از انتخاب این دسته از گیاهان خودداری کنید.

به رنگ گلدان نیز توجه کنید. بهتر است رنگ و مدل گلدان با سلیقه فردی که قرار است به او هدیه دهید همخوانی داشته باشد. اما اگر از این موضوع اطلاعی ندارید، بهترین رنگ گلدان برای گیاه، سفید است که با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد. از بین انواع گلدان های پلاستیکی، سفالی، فایبرگلاس و… گلدان های فایبرگلاس شکلیل تر و مدرن تر هستند، بنابراین این گلدان ها انتخاب مناسبی برای هدیه دادن می باشند.

هدیه گلدان سانسوریا

معرفی گل های مناسب هدیه + ۸ از محبوب ترین ها

مناسب ترین گلدان برای هدیه کدام است؟ بیشتر افراد ترجیح می دهند از گیاهان مخصوص آپارتمان برای هدیه دادن استفاده کنند. گل هایی که نگهداری سختی دارند و در دمای خاص رشد می کنند، چندان ماندگار نیستند. اما گیاهان آپارتمانی مقاومت زیادی دارند و به سادگی خراب نمی شوند.

در ادامه با بهترین گل های مناسب هدیه آشنا می شوید که به عنوان محبوب ترین گلدان های خانگی شناخته شده اند:

۱٫پتوس یا پوتوس؛ مقاوم و زیبا

این گیاه یکی از زیباترین و بادوام ترین گیاهان آپارتمانی است که بسیار سریع رشد می کند. گیاه رونده پتوس برای نگهداری در محیط های کاری یا اتاق خواب نیز مناسب است و به خاطر خاصیت تصفیه کنندگی آن، سموم موجود در هوا را از بین می برد. اگر تصمیم به خرید این گیاه برای هدیه دارید، حتما به حالت برگ ها و ساقه های گیاه دقت کنید. گلدانی انتخاب کنید که دارای دهانه پهنی باشد. برخی مدل گلدان های پتوس دارای یک چوب خزه دار در وسط گلدان است که برای تزیین داخل خانه بسیار زیبا هستند. اما حین جابجایی باید دقت کافی داشته باشید تا چوب مرکزی آن تکان نخورد.

۲٫سانسوریا؛ مدرن و متنوع

گیاه سانسوریا به گل مقاوم معروف است که در شرایط کم نور، عدم رطوبت و تغییرات شدید دمایی بسیار خوب می ماند. عمر طولانی گیاه باعث شده است بسیاری از خانواده ها حداقل یک نمونه از آن را داخل خانه نگهداری کنند. از جذابیت های سانسوریا برای انتخاب مناسب ترین گلدان برای هدیه این است که طرح و مدل های آن بسیار زیاد و در شکل ها و اندازه های مختلف قابل خریداری است.

برای تهیه سانسوریا کوتاه از گلدان های گرد با دهانه گشاد استفاده کنید. اما سانسوریا بلند قامت به گلدان های استوانه ای نیاز دارد.

 

۳٫زامیفولیا؛ انرژی بخش و دوست داشتنی

یکی از انتخاب های خوب برای هدیه دادن، گیاه زامیفولیا است. این گیاه سرشار از انرژی مثبت و حس و حال خوب است که همیشه سبز می ماند و نیازی به آب یا نور زیاد ندارد. زیبایی زامیفولیا وصف نشدنی است و می توان آن را با گلدان های خاص و سبدهای حصیری ست کرد.

گلدان زاموفیلیا برای هدیه دادن

۴٫درختچه یوکا، خاص و چشمگیر

گیاه یوکا با برگ های سوزنی و ساقه ضخیم چوبی یکی از متفاوت ترین گیاهان آپارتمانی است که طرفداران زیادی دارد. این گیاه با ظاهری درختچه گونه های مختلفی دارد که برخی از مدل های آن برای محیط های سرد و کوهستانی نگهداری می شود.

برای هدیه دادن یوکا می توانید از بن سای آن استفاده و به روش های مختلف تزیین اش کنید. برای مثال، پیچاندن چند ردیف نخ کاموا به تنه یوکا و آویزان کردن یک کارت تبریک به آن، جذابیت کادو را چند برابر می کند.

۵٫آگلونما با برگ های خیره کننده

این گیاه به نام همیشه سبز چینی شناخته می شود که به آب و نور کمی نیاز دارد. زیبایی برگ های آن ستودنی است. همچنین در سبک های مختلف در بازار وجود دارد. اگر بخواهیم گلدان مناسب هدیه به شما پیشنهاد دهیم که جابجایی راحتی داشته باشد، بی تردید آگلونما بهترین است. زیرا در گلدانی جمع و جور قرار می گیرد و به راحتی کادو پیچ می شود.

۶٫فیکوس آلاستیکا؛ رشد عالی با کمترین مراقبت

از دیگر درختچه های مناسب هدیه دادن می توان به فیکوس آلاستیکا اشاره کرد. این درختچه نگهداری ساده ای دارد و حتی می توان آن را در مناطق جنوبی در فضای باز کاشت. در حال حاضر، چهار مدل آن شامل ابلق با زمینه قرمز، گونه قرمز تیره، سبز ساده و ابلق سفید در کشورمان وجود دارد که به راحتی داخل آپارتمان نگهداری می شود.

برای خرید فیکوس آلاستیکا از گلدان بزرگ کروی استفاده کنید که زیبایی خاصی به گیاه می بخشد. بی شک با هدیه دادن این گیاه، سالیان طولانی یاد و خاطره خود را در ذهن صاحب آن زنده نگه می دارید.

۷٫آنتوریوم؛ مناسب ترین هدیه به عشق زندگی تان

این گیاه زیبایی فوق العاده ای دارد و نمادی از عشق و شور و حال است. اگر تصمیم دارید بهترین گلدان برای هدیه به عشق یا شریک زندگی تان انتخاب کنید، از این پیشنهاد غافل نشوید.

گیاه آنتوریم را می توان داخل باکس های گل تزیین و به بهترین شیوه آن را دیزاین کرد. این گیاه همراه خودش خوش شانسی می آورد و ماندگاری بالایی دارد. برگ های گیاه شبیه به قلب است و جنس چرمی دارد. همچنین گل هایی به رنگ سفید یا قرمز دارد.

۸٫ بونسای مخصوص سخت پسندان

گیاه بونسای یکی دیگر از پیشنهادهای جذاب برای خرید گلدان مناسب هدیه است. این گیاه با طراحی فوق العاده اش کمی غیرواقعی به نظر می رسد، اما همانند یک هنر زیبایی بی نظیرش را به رخ می کشد. بونسای تنوع زیادی دارد. به همین دلیل می توانید متناسب با سلیقه فردی آن را خریداری کنید.

قیمت گلدان مناسب هدیه

قیمت مناسب ترین گلدان برای هدیه به نوع گل آن بستگی دارد. گیاهان آپارتمانی با توجه به مدل، اندازه، سرحال بودن و مدل گلدان قیمت های متفاوتی دارد. پس برای آگاهی از قیمت دقیق ابتدا باید گل مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما اگر می خواهید هزینه منصفانه ای بابت هدیه خود پرداخت نمایید، بهتر است به مراکز فروش معتبر سر بزنید. مراکزی که در حوزه تولید و پرورش گل فعالیت دارند و مناسب ترین قیمت را برای مخاطبین در نظر می گیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *