گلدان پلاستیکی مستطیل خیلی بزرگ

مهیار پلاست، گلدان‌ها را با توجه به نوع کاربردشان در اندازه های مختلف برای مشتریان می‌سازند. اگر می‌خواهید فضای حیاط یا بیرون ویلا و آپارتمان را با گل و گیاه تزیین کنید، می‌توانید گلدان پلاستیکی مستطیل خیلی بزرگ را به کار ببرید. این نوع از گلدان‌ها به دلیل کاشت، آب دهی، نگهداری و پاکسازی آسان طرفداران بیشتری دارند. جنس این ظروف مخصوص گیاهان بیشتر از پلاستیک یا سفال است.

شکل اکثر گلدان‌ها به صورت دایره‌ای ، بیضی، مربعی یا مستطیلی است. البته گلدان پلاستیکی مستطیل خیلی بزرگ برای فضاهای متراژ بالا مثل پارکینگ، حیاط، تراس، پشت بام و … بهترین انتخاب محسوب می‌شود. چرا که دارای تنوع رنگی و طراحی متفاوت هستند. شما می‌توانید آن‌ها را به راحتی در هر گوشه از محیط کار، ساختمان مسکونی و باغ یا ویلای موردنظرتان قرار دهید. بدون اینکه هر گونه مزاحمتی برای رفت و آمد افراد داشته باشند.

آیا گلدان پلاستیکی مستطیل خیلی بزرگ مناسب استفاده طولانی‌مدت است؟

به هیچ عنوان نگران شکستن یا ضربه دیدن گلدان‌های پلاستیکی نباشید. تمامی گلدان های مهیار پلاست ضد ضربه بوده و در برابر اشعه UV نور خورشید و یخ زدگی بسیار مقاوم است. شاید تنها آسیب به هنگام سقوط گلدان‌ها، پخش شدن مقداری خاک بر روی سطح زمین باشد. تمامی مدل‌ها بویژه گلدان پلاستیکی مستطیل خیلی بزرگ دارای گارانتی پس از فروش هستند.

گلدان شهری کد B728
برای دیدن سایر مدل های مهیار پلاست کلیک کنید

قیمت مناسب و مقرون به صرفه، به روز بودن طرح‌ها، سبک وزنی، سازگاری با محیط زیست و خرید آسان از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات مهیار پلاست به شمار می‌رود. نکته حائز اهمیت برای مشتریان، قابل استفاده بودن تمامی گلدان‌ها تا ۲۵ سال است. متریال این گلدان‌ها کاملاً استاندارد بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از طرفی حمل و نقل آن‌‌ها بسیار راحت و بدون زحمت خواهد بود. در نتیجه گلدان‌های پلاستیکی برای جابجایی در فضاهای باغ و ویلا، خستگی کمتری ایجاد می‌کنند.

چرا به سراغ گلدان‌های پلاستیکی برویم؟

گیاهان سرسبز با گلدان‌های رنگارنگ به محیط آپارتمان، محل کار و ویلای شما، زیبایی و آرامش خاصی می‌بخشد. تا جایی که روحیه افراد با دیدن آن‌ها تازه شده و ساعاتی لذتبخش را در کنار یکدیگر می‌گذرانند. بعضی اوقات، افراد به دلیل مشغله کاری یادشان می‌رود که گیاهان را به طور منظم آب بدهند. ساختار بدنه گلدان‌های پلاستیکی به نوعی است که آب در آن به زودی تبخیر نشده و خاک را برای مدت زمان بیشتری خیس نگه می‌دارد. البته تهیه زیر گلدانی را هرگز فراموش نکنید. این وسیله برای جلوگیری از ریختن آب اضافی یا خاک گلدان بر روی زمین استفاده می‌شود.

گلدان شهری کد B732
برای دیدن مشخصات این گلدان کلیک کنید

همچنین انتخاب سایز با توجه به فضای موردنظر برای نگهداری گل و گیاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. گلدان‌های کوچک پلاستیکی مناسب محیط داخلی خانه مانند بالکن، راه پله، آشپزخانه یا پشت پنجره‌ها هستند. در حالی که گلدان‌های سایز بزرگ برای لابی آپارتمان یا هتل، ساختمان‌های اداری، باغ، خانه‌های قدیمی حیاط‌دار و … کاربرد دارند. امکان خرید حضوری یا تلفنی گلدان پلاستیکی مستطیل خیلی بزرگ مهیار پلاست به تعداد دلخواه‌تان در رنگ و طرح های متفاوت وجود دارد. کافیست با شماره ۰۹۱۲۴۶۸۱۷۴۳ تماس بگیرید تا همکاران ما سفارشات شما را ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *