همه چیز درباره گلدان پلاستیکی

گلدان پلااستیکی

پرورش گل و گیاه در گلدان از گذشته تاکنون مرسوم بوده ولی امروزه این کار رواج بیشتری پیدا کرده است. گلدان پلاستیکی یکی از بهترین گلدان‌ها برای نگهداری گل و گیاه به شمار می‌رود. لازم است بدانید که گلدان‌ها نقش مهمی را در کیفیت و سلامت گیاهان ایفا می‌کنند. گلدان‌های پلاستیکی در حال حاضر به صورت گسترده تولید و به بازار عرضه می‌شود و از آن جا که دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد است، بسیاری از افراد برای ساختمان ها و ویلاهای خود از این گلدان‌ها استفاده می‌کنند. مهیار پلاست ارائه کننده انواع گلدان‌های پلاستیکی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف است و بهترین گلدان‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در این مقاله از مجله مهیارپلاست به صورت کامل در خصوص گلدان‌های پلاستیکی و تاثیر آن بر روی رشد و سلامت گل و گیاه صحبت خواهیم کرد.

گلدان پلاستیکی چیست؟

گلددان پلاستیک

گلدان‌های پلاستیکی یکی از انواع گلدان‌های موجود در بازار هستند که از پلاستیک تهیه شده و یک سوراخ استاندارد در زیر آن وجود دارد تا آب‌ اضافی از گلدان خارج شود. این گلدان‌ها دارای ویژگی‌های خاصی بوده که می‌توانند به بهترین شکل ممکن گل و گیاه را در خود نگه دارند. گلدان‌های پلاستیکی یکی از مقاوم‌ترین و باکیفیت‌ترین گلدان‌های موجود در بازار است که در بسیاری از ویلاها و حتی فضاهای شهری آنها را مشاهده خواهید کرد. نگهداری از گل و گیاه یکی از وظایف اصلی گلدان‌های پلاستیکی است که با بهره‌گیری از ویژگی‌هایی همچون جذب آب کمتر می‌تواند به بهترین شکل از گیاهان مراقبت کند. همچنین سوراخ‌های تعبیه شده در کف گلدان که برای خارج شدن آب اضافی کاربرد دارند، از پوسیدگی و آسیب به گیاهان جلوگیری می‌کند.

ویژگی گلدان پلیمری مهیار پلاست

گلدان‌های تولید شده در مهیار پلاست دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی بوده و مزایای بسیاری دارد. در زیر به برخی از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم:

  • گلدان‌های پلاستیکی مهیار پلاست از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه و تولید شده است.
  • این گلدان‌ها وزن بسیار سبکی دارند و به راحتی می‌توان آنها را حمل کرد.
  • از دیگر مزایای این گلدان‌ها تنوع در طرح و رنگ است که می‌توان آن را با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود خریداری کنید.
  • سوراخ این گلدان‌ها بسیار متناسب بوده و آب را به راحتی از خود عبور می‌دهد.
  • ابعاد این گلدان‌ها بسیار بزرگ بوده و شما می‌توانید انواع گل و گیاه را در آن نگهداری کنید.
  • همچنین این گلدان‌ها دارای یک لایه محافظتی یو وی بوده تا در برابر نور خورشید رنگ آن تغییر نکند.
  • قیمت مناسب گلدان‌های پلاستیکی مهیار پلاست هم باعث فروش بالای این محصول در بازار شده است.

بررسی میزان مقاومت گلدان پلی اتیلنی

گلدان‌های پلاستیکی یکی از مقاوم‌ترین نمونه‌های گلدان است که دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و می‌توانید حجم بسیار زیادی خاک و کود را در آن قرار دهید. وزن سبک این گلدان‌ها حمل و نقل را راحت‌تر کرده و در اثر ضربه و یا سقوط به هیچ عنوان ترک و یا آسیبی نمی‌بیند. این گلدان‌ها به دلیل قیمت مناسبی که دارند، به صورت عمده تولید شده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. گلدان پلاستیکی خیلی بزرگ مهیار پلاست می‌تواند حتی بزرگ‌ترین گل و گیاه را در خود نگهداری کند.

تنوع رنگی گلدان‌های پلاستیکی 

یکی از مزایای بسیار مهم گلدان‌های پلاستیکی، امکان تولید این محصول در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع وجود دارد. رنگ‌های تراورتن، آجری، گرانیتی، یاسی تیتان، نیلی، سبز کاهویی، سفید، کرم و قهوه‌ای از جمله رنگ های بسیار پُرفروش گلدان‌های مهیار پلاست است. با این وجود شما می‌توانید انواع رنگ‌ها را در مهیار پلاست سفارش دهید. همچنین می‌توانید به صورت کاملاً هوشمندانه این گلدان‌ها را با دکوراسیون ویلای خود هماهنگ کنید و زیبایی بسیار چشم نوازی را ایجاد نمایید.

ابعاد گلدان پلاستیکی بزرگ 

مهیار پلاست یکی از بهترین و بزرگ‌ترین عرضه کنندگان گلدان‌های پلاستیکی است و شما می‌توانید گلدان‌ها را در هر ابعادی از این فروشگاه خریداری کنید. از جمله پرفروش‌ترین ابعاد گلدان‌های پلاستیکی مهیار پلاست می‌توان به ابعاد ۱۰۰۰*۴۰۰، ۸۵۰*۹۰۰، ۸۰۰*۱۰۰۰، ۴۰۰*۶۷۵، ۷۲۰*۳۳۰ اشاره کرد. این گلدان‌ها حجم بسیاری از خاک را در خود جای می‌دهند و شما می‌توانید انواع گل و گیاه را در این گلدان‌ها بکارید.

گلدان پلاستیکی ال ای دی‌دار

گلدان ال ای دی پلاستیکی یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین گلدان‌های تولید شده در مهیار پلاست به شمار می‌رود. این گلدان زیبایی بسیار چشم نوازی دارد. این ال ای دی در شب درخشش داشته و فضایی بسیار رومانتیک و جذاب را ایجاد می‌کند. همچنین ال‌ای‌دی‌های موجود در این گلدان‌ها در رنگ‌های متنوعی موجود بوده و شما می‌توانید تنوع رنگ گسترده‌ای را به وجود بیاورید.

کاربرد گلدان بزرگ پلاستیکی

گلدان پلاستیکی یکی از محصولاتی است که باید با وسواس بالایی خریداری شود. شما باید در هنگام خرید این گلدان‌ها به زهکشی و کیفیت گلدان توجه بسیاری کنید. استفاده از مواد شیمیایی در ساخت گلدان‌ها می‌تواند به گل و گیاه شما آسیب برساند. به همین دلیل در هنگام خرید گلدان‌های بزرگ پلاستیکی به متریال گلدان توجه داشته باشید. مهیار پلاست برای ساخت انواع گلدان‌های پلاستیکی از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کنند و از این رو گلدان‌های موجود در این فروشگاه جایگاه بسیار مناسب برای گل و گیاه است. برای سفارش باکیفیت‌ترین و مدرن‌ترین گلدان بزرگ پلاستیکی با شماره ۰۹۱۲۴۶۸۱۷۴۳ تماس حاصل نمایید.

این گلدان‌های بزرگ پلاستیکی را می‌توان برای زیباسازی فضای شهری، ویلاها، محوطه بیرونی ساختمان، روف گاردن، لابی ساختمان‌ها و … استفاده کرد. به طور کلی هر کجا که نیاز به استفاده از گل و گیاه در ابعاد و اندازه بزرگ‌تر است، این گلدان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. زیرا این محصول وزن بسیار پایینی دارد و بار اضافی را به همراه نخواهد داشت. بنابراین شما با استفاده از این گلدان می‌توانید انواع گل و گیاه را در داخل آن قرار داده و برای زیباسازی از آن استفاده کنید. این گلدان‌ها عمری طولانی دارند و به دلیل فروش به قیمت عمده، بسیار مقرون به صرفه هم هستند. در این صفحه بیشتر در خصوص کاربری گلدان های پلاستیکی توضییح دادیم.

مزایای گلدان پلاستیکی

  • انعطاف پذیری بسیار بالا
  • کیفیت ساخت عالی
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • آبیاری استاندارد و نگهداری آب مناسب
  • خروج نمک‌های مضر از خاک
  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • عدم تغییر رنگ در طول زمان
  • استفاده از بهترین متریال در ساخت گلدان
  • شستشوی و نظافت بسیار ساده
  • عدم ایجاد آلودگی و ضرر برای محیط زیست

گلدان چه جنسی بهتر است؟

گلدان‌ها تنوع بسیاری در جنس و متریال دارند. به همین دلیل بسیاری از افراد در هنگام خرید این محصول سردرگم می‌شوند. در زیر به مقایسه گلدان‌های پلاستیکی با سایر گلدان‌ها خواهیم پرداخت تا بتوانید با اطلاعات بیشتری مناسب‌ترین گلدان را خریداری کنید.

مقایسه گلدان بتنی و پلاستیکی

گلدان‌های بتنی نیز نمونه‌ای برتر از گلدان‌های موجود در بازار است که در گذشته به وفور از آن استفاده می‌کردند. ولی در حال حاضر با ورود گلدان‌های پلاستیکی به بازار، استفاده از این گلدان‌ها کمتر شده است. یکی از معایب گلدان‌های بتنی وزن سنگین و مصرف بالای آب است که باعث شده که استفاده از این گلدان‌ها کاهش یابد. بنابراین گلدان‌های پلاستیکی وزن بسیار پایین‌تری نسبت به گلدان‌های بتنی داشته و از این رو به راحتی می‌توان آن را جابجا نمود. همچنین گلدان‌های بتنی مقداری از آب را به خود جذب می‌کنند و از این رو مصرف آب بالایی دارند و آب کمتری را به گیاهان می‌رسانند. در مقابل گلدان‌های پلاستیکی هیچ گونه جذب آبی نداشته و مصرف آب این گلدان بسیار پایین است.

مقایسه گلدان پلاستیکی و سفالی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام حمل گلدان سفالی سقوط کرده و بشکند. بنابراین اصلی‌ترین تفاوت بین گلدان پلاستیک و سفالی در این است که گلدان‌های پلاستیکی در اثر ضربه و سقوط به هیچ عنوان آسیبی نخواهند دید. همچنین گلدان‌های سفالی همچون گلدان‌های بتنی، جذب آب بالایی دارند و از این رو بخش عمده‌ای از آب جذب گلدان می‌شود و آب کافی به ریشه گیاهان نمی‌رسد. از دیگر تفاوت‌های بین گلدان سفالی و پلاستیکی، تنوع طرح و رنگ این محصول است. گلدان‌ پلاستیکی تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی دارد و حتی می‌تواند نظر افراد سخت‌پسند را نیز به خود جذب کند.

مقایسه گلدان سرامیکی و پلاستیکی

گلدان سرامیکی

گلدان‌های سرامیکی یکی از زیباترین و جذاب‌ترین گلدان‌های موجود در بازار است که تنوع طرح و رنگ بالایی دارد. ولی مشکلی که این گلدان‌ها دارند وزن بالای آن‌ها است. بنابراین بهتر است که این گلدان‌ها را برای زیباسازی فضای خانه استفاده کنید. در مقابل گلدان‌های پلاستیکی بسیار سبک هستند و برای زیباسازی فضای شهری و ویلاها بهترین گزینه به شمار می‌روند. از دیگر تفاوت‌های بین گلدان‌های پلاستیکی با گلدان‌های سرامیکی در قیمت آن‌ها است. گلدان‌های سرامیکی وزن بالاتری نسبت به گلدان‌های پلاستیکی دارند و شما برای خرید گلدان سرامیکی بزرگ باید هزینه بالایی را پرداخت کنید. به همین دلیل خرید گلدان‌های پلاستیکی مقرون به صرفه‌تر است.

استفاده از گلدان پلاستیکی در روف گاردن

زندگی آپارتمان نشینی امکان استفاده از فضای سبز را از افراد گرفته است. به همین دلیل امروزه بسیاری از آپارتمان‌ها دارای فضایی سبز در بالای پشت بام خود تحت عنوان روف گاردن هستند. استفاده از گلدان‌های پلاستیکی در روف گاردن‌ها اهمیت بسیاری دارد. بنابراین اکثر روف گاردن‌ها به گلدان بزرگ پلاستیکی مزین شده است. گلدان‌های پلاستیکی ال ای دی مهیار پلاست یکی از گزینه‌های بسیار جذاب برای تزئین روف گاردن‌ها بوده و با درخششی که در شب ایجاد می‌کند، نمایی بسیار شیک را برای ساختمان به ارمغان می‌آورد. جهت سفارش این گلدان‌های جذاب با شماره ۰۹۱۲۴۶۸۱۷۴۳ تماس حاصل نمایید.

استفاده از گلدان پلاستیکی در ساختمان

گلدان پلاستیکی ساختمان

با حذف شدن باغچه و باغ از ساختمان‌ها و روی کار آمدن آپارتمان‌ها وجود گل و گیاه کاهش پیدا کرده است. همچنین با توجه به نقش مهم گیاهان در تمیز شدن هوای شهر و زیبایی محیط، بسیاری از ساختمان‌های لوکس و مجلل از گلدان برای نگهداری گل و گیاه استفاده می‌کنند. گلدان بزرگ پلاستیکی فضای کمی را اشغال می‌کند و شما می‌توانید آن را در گوشه ساختمان قرار داده و به صورت کاملاً مدرن فضا را زیبا و جذاب نمایید. این گلدان‌ها در برابر باران های اسیدی و آفتاب آسیبی نخواهد دید و از این رو ماندگاری بالایی دارد.

چرا گلدان پلاستیکی بخریم؟

شاید با خود بپرسید که چرا همواره افرادی تاکید دارند که از گلدان پلاستیکی برای زیباسازی استفاده کنید. گلدان‌های پلاستیکی دارای مزایا و ویژگی‌های بسیار مهمی از جمله مقاومت بالا در برابر ضربه، تنوع در طرح و رنگ، عدم ترک و یا شکستگی، کیفیت ساخت بسیار بالا، جنس عالی، زیبایی خاص و منحصر به فرد، وزن سبک و حمل راحت است. ولی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده بسیاری از افراد برای زیباسازی محیط بیرونی از گلدان‌های پلاستیکی خیلی بزرگ استفاده کنند، قیمت مناسب این گلدان است. بنابراین افراد با هزینه پایین‌تری می‌توانند این گلدان را به صورت عمده خریداری نمایند.

استفاده از گلدان پلاستیکی در هتل ها

شاید در بسیاری از هتل‌های لوکس و مجلل گلدان‌های متنوع زیادی را مشاهده کرده باشید. لازم است بدانید که بسیاری از این گلدان‌ها از جنس پلاستیک هستند تا بتوان به راحتی آن را جابجا کرد و دکوراسیون هتل را تغییر داد. به همین دلیل هتل‌دارها یکی از طرفداران گلدان‌های مهیار پلاست هستند که با استفاده از گلدان‌های بسیار بزرگ مهیار پلاست هتل خود را زیبا و جذاب می‌کنند. شما هم اگر صاحب هتل یا پاساژی هستید، پیشنهاد می کنیم همین حالا به فکر تغییر دکوراسیون محیط های عمومی فضای خود باشید. گلدان های مهیار پلاست آنقدر باکیفیت و متنوع هستند که برای هر دکوراسیونی مناسب باشند.

اگر تمایل دارید برای فضاهای داخلی هتل از گلدان های دیواری استفاده کنید هم، مهیارپلاست برای شما پیشنهادات ویژه ای دارد. گلدان های دیواری مناسب نصب در راهروها یا فضاهای عمومی مانند سالن اجتماعات هستند. ابعاد این گلدان ها معمولاً برای کاشت گل های آپارتمانی مناسب است. اگر قصد دارید درختچه های تزئینی در دکوراسیون محیط خود به کار ببرید، پیشنهاد می کنیم از گلدان های سایز بزرگ مهیار پلاست استفاده کنید.

استفاده از گلدان پلاستیکی در مبلمان شهری

قطعاً شما نیز در بسیاری از پارک‌ها و فضاهای تفریحی مشاهده کرده‌اید که از گلدان‌های پلاستیکی برای قرار دادن گل‌ها استفاده کرده‌اند. شاید با خود فکر کنید که دلیل آن هزینه پایین گلدان پلاستیکی است. لازم به ذکر است که قیمت گلدان‌های پلاستیکی یکی از مزایای پرکاربرد شدن این گلدان است ولی تنها دلیل استفاده از گلدان‌های پلاستیکی برای فضای شهری قیمت مناسب این گلدان‌ها نیست. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، گلدان‌های پلاستیکی نیاز به آبیاری کمتری دارند و از این رو بهترین گزینه برای فضای شهری به شمار می‌روند. همچنین این گلدان‌ها دارای یک لایه محافظ یو وی بوده و در طولانی مدت بر اثر اشعه‌های خورشید و باران‌های اسیدی آسیب نخواهد دید.

مرکز عرضه گلدان پلاستیکی در تهران

شما می‌توانید در انواع فروشگاه‌های بزرگ گل و گیاه و همچنین بازار گل‌های بزرگ همچون بازار گل امام رضا نمونه‌ای از بزرگ‌ترین و زیباترین گلدان‌های مهیار پلاست را مشاهده کنید. افرادی که به رنگ و ظاهر گلدان‌ها توجه ویژه‌ای دارند، با مراجعه به سایت مهیار پلاست می‌توانند از تنوع محصولات این شرکت بهره‌مند شوند.  این گلدان‌ها به صورت تک و عمده و به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروش می‌رسد. دقت کنید که مهیار پلاست قابلیت خرید اینترنتی را در اختیار مشتریان خود قرار داده و از این رو برای خرید گلدان نیازی به مراجعه حضوری و اتلاف زمان نیست. شما می‌توانید به راحتی وارد سایت مهیار پلاست شده و بر اساس سلیقه خود مناسب‌ترین گل و گیاه را خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۴۶۸۱۷۴۳ تماس بگیرید.

قیمت گلدان پلاستیکی

بسیاری از افراد قصد خرید گلدان‌های بزرگ پلاستیکی اولین موضوعی که مورد توجه قرار می‌دهند، قیمت گلدان پلاستیکی است. امروزه شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید انواع گلدان‌های پلاستیکی فعالیت می‌کنند و از این رو شما با ورود به بازار شاهد انواع برندها و طرح‌های گلدان خواهید بود. قیمت دقیق این محصول به عوامل متعددی همچون ابعاد گلدان، جنس آن، کیفیت، ساختار گلدان، طرح، میزان استاندارد، متریال به کار رفته و … بستگی دارد. مهیار پلاست گلدان‌های خود را به صورت عمده تولید می‌کند و از این رو این فروشگاه ارزان‌ترین گلدان‌ها را به مشتریان ارائه می‌نماید و شما می‌توانید این گلدان‌ها را به صورت عمده با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید. جهت استعلام قیمت باکیفیت‌ترین گلدان پلاستیکی با مهیار پلاست تماس بگیرید. از آنجایی که این فروشگاه محصولات خود را با پایین‌ترین قیمت بازار به فروش می‌رساند، شما می‌توانید قیمت این محصول را با سایر فروشگاه‌ها مقایسه نمایید.

فروش گلدان پلاستیکی در مهیارپلاست

مهیار پلاست یکی از عمده فروشان گلدان پلاستیکی در ایران است که گلدان‌های خود را به صورت تک و عمده به فروش می‌رساند. این فروشگاه دارای نمایندگی در شهر تهران و کرج است و شما می‌توانید گلدان مورد نظر خود را از این فروشگاه با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید. همچنین مهیار پلاست دارای خدمات خرید غیرحضوری نیز بوده و شما به صورت اینترنتی و از طریق سایت می‌توانید طرح و مدل‌های گلدان‌ها را مشاهده کرده و مناسب‌ترین را سفارش دهید. جهت ارتباط با فروشندگان مهیار پلاست و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این گلدان ها با شماره ۰۹۱۲۴۶۸۱۷۴۳ تماس بگیرید. اگر سوالی درباره محصولات یا نحوه ثبت سفارش دارید، می‌توانید در قسمت نظرات مطرح کنید. سپاس از همراهی شما.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *