نکات کلیدی در انتخاب گلدان رنگی برای دکوراسیون داخلی

نکات کلیدی در انتخاب گلدان رنگی_ مهیار پلاست

وقتی برای خرید گلدان گل هزینه می کنید در اصل به عنوان سرمایه گذاری در دکوراسیون خود فکر می کنید. رنگ ها آنقدر در زندگی روزمره ما تأثیرگذار هستند که، به معنا بخشیدن تجربیات ما کمک می کنند. به رنگهای قرمز و نارنجی که تداعی کننده غروب آفتاب، یا آبی و سفید که نشان دهنده صلح و آرامش هستند و به حرفه ای بودن رنگ مشکی فکر کنید. انتخاب بهترین رنگ برای گلدان گل، کاری ظریف و تخصصی است.

چرا رنگ گلدان مهم است؟ گلدان رنگی چه تاثیری دارد؟

رنگ می تواند عامل مهمی در پیامی باشد که شما سعی در ارائه آن دارید. گیاهان در خانه، محل کار و باغ ها مناظر زیبایی خلق می کنند. در واقع گلدان گیاه جزء ضروری گیاه است و می تواند یک اتاق یا باغ را به شکل و روش مناسب که همه طرح ها را با هم ترکیب می کند، از تاریکی خارج کند.

گلدان ها را می توان در ورودی ها، سالن های انتظار، تالارها، باغ ها، حمام ها و هر مکان تجاری یا مسکونی دیگری که به نظر شما می رسد قرار داد تا رنگ را به شکلی کاربردی و طبیعی به ارمغان بیاورند. کنارهم قرار دادن گلدان های رنگی یکی از بهترین ایده ها برای رنگ بخشیدن به دکوراسیون یا فضای باغ است.

 

نکات مهم در هنگام خرید گلدان از نظر رنگ_ مهیار پلاست

راهکار انتخاب گلدان رنگی هنگام خرید آنلاین

گلدان را فقط بر اساس رنگ و بافت هایی که به صورت آنلاین نمایش داده می شوند انتخاب نکنید. به ویژه اینکه نور موجود در فضای شما نیز می تواند ظاهر آنها را بسیار متفاوت کند. بهترین راه برای انتخاب گلدان مناسب برای فضای طراحی شما این است که تعداد زیادی نمونه رنگ را تهیه کرده و نمونه های مختلف را در کنار رنگ روی صفحه نمایش خود قرار دهید. هنگامی که رنگ بندی و رنگ صفحه نمایش با هم محو می شوند، می توانید از نمونه استفاده کنید تا ببینید رنگ در فضای شما چگونه به نظر می رسد.

محبوب ترین رنگ های گلدان

قبل از انتخاب رنگ گلدان باید به چند نکته توجه داشته باشید. به عنوان مثال، رنگ گلدان می تواند میزان گرمای آن را حفظ کند. هر چه رنگ تیره تر باشد، گرمای بیشتری را نیز حفظ می کند. به این معنی که یک گلدان با رنگ روشن تر اغلب در آب و هوای گرمتر بهتر از گلدان تیره رنگ عمل می کند. با در نظر گرفتن این مورد در اینجا لیستی از محبوب ترین رنگ های گلدان و دلیل محبوبیت آنها را بیان می کنیم.

۱. سیاه

مشکی رنگ نقطه کانونی است. عمق رنگ مشکی چشم را به سمت خود می کشاند، مانند زرد روشن و پررنگ. تفاوت در این است که گلدان مشکی جذابیت مدرن و براق را به نمایش می گذارد که بسیاری از طراحان داخلی به آن تمایل دارند. حتی در اتاقی پر از زرق و برق یا تن های پاستلی، یک شی مشکی پیچیدگی خاصی را به وجود می آورد. چیزی به اندازه یک گلدان! اگر احساس می کنید استفاده از رنگ مشکی در یک گلدان ساده بسیار خسته کننده است، می توانید از گلدانی مشکی رنگی کهه شکل هندسی خاص یا بافت خاصی دارد استفاده کنید.

 

گلدان رنگ سیاه_ مهیار پلاست

۲. سفید

رنگ سفید تمیز و همه کاره است. استفاده از رنگ سفید در اتاق هایی که رنگ دیوار و سایر دکوراسیون از قبل رنگ های جسورانه انتخاب شده اند، برای روشنی بخشیدن به فضا گزینه عالی به نظر می رسد. رنگ سفید عناصر را متعادل می کند و در عین حال از پس زمینه برجسته شده و خود را نمایان می کند. همچنین می توانید از گلدان سفید برای جلب توجه به نقاط کانونی اتاق مانند یک پنجره بزرگ ، یک شومینه زیبا یا یک نقاشی عجیب و غریب استفاده کنید. در حالی که یک گلدان سفید براق و عالی کاملاً با هر طرح مدرن مینیمالیستی مطابقت دارد. درست مانند یک گلدان سیاه!

 

گلدان سفید برای دکوراسیون داخلی _مهیار پلاست

۳٫ خاکستری

رنگ خاکستری به عنوان یک رنگ صنعتی در نظر گرفته می شود. چیزی که برای هر کسی که به دنبال تزئین در زمینه صنعتی است همیشه محبوب است. برای کسانی که ممکن است مایل نباشند تا این حد در حوزه صنعتی فعالیت کنند، رنگ خاکستری همچنان به دلایل مختلف یک رنگ دکوراسیون فوق العاده است! خاکستری یک رنگ خنثی است که کاملاً متفاوت از سفید یا سیاه است. گلدان خاکستری از شلوغی کاسته و باعث القای آرامش بیشتر می شود.

 

رنگ خاکستری (ظوسی رنگ) گلدان برای دکوراسیون داخلی_مهیار پلاست

۴. سبز

در حالی که رنگ سبز در دایره رنگ ها خنثی نیست، در مورد رنگ گلدان خنثی است. با ترکیب گیاهان با گلدان سبز، رنگ سبز باعث می شود دکور منسجم تر و روان تر دیده شود. در اتاقهایی که ممکن است دکوراسیون کمتری داشته باشند و آرامش بیشتری لازم باشد با قرار دادن یک گلدان سبز که حواس را پرت نمی کند و توجه زیادی را به خود جلب نمی کند، زیبایی بسیار منسجمی را به ارمغان می آورد.

۵. قهوه ای / بژ

در حالی که رنگ قهوه ای گاهی خنثی تلقی می شود، یک رنگ فوق العاده گرم است و حس خانه را در هر اتاقی به ارمغان می آورد. برای کسانی که به دنبال تزئین خانه خود به گونه ای هستند که به آن احساس خوشامد گویی بدهند، گلدان قهوه ای رنگ برای افزودن کوچکترین احساس راحتی مناسب هستند. قهوه ای می تواند برای نشان دادن گرما و دوستی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین افراد را به آرامش و استراحت دعوت می کند و به عنوان بهترین رنگ برای فضاهایی مانند اتاق نشیمن یا اتاق خواب است. رنگهای خاکی با ته رنگ بژ رنگهای آرام و خاموش هستند که تقریباً با هر چیزی ست می شوند.

گلدان هایی تقریباً به رنگ پوست و خاک به خوبی با خود گیاه ترکیب می شوند. این رنگهای خنثی آنقدر محبوب هستند که گلدانها به عنوان امتداد گیاه تبدیل می شوند و با هم به آرامی در پس زمینه محو می شوند.

 

گلدان سفالی _ قهوه ای _ بژ _ مهیار پلاست

تاثیر رنگ گلدان بر رشد گیاه

رنگ گلدان می تواند بر دمای خاک و حفظ حرارت تأثیر بگذارد. اگر شما در مناطقی با آب و هوای شرجی زندگی می کنید یا گیاهانی دارید که به گرما حساس هستند، اهمیت رنگ گلدان بیشتر تاثیرگذار است.

به طور کلی رنگ گلدان بر گیاه تأثیر می گذارد همانطور که رنگ سقف بر روی خانه تأثیر می گذارد. سقف هایی که رنگ روشن دارند، اشعه های حرارتی خورشید را منعکس می کنند. در حالی که سقف های تیره رنگ بیشتر گرمای خورشید را جذب کرده و آن را به خانه منتقل می کنند. بنابراین گلدان های دارای رنگ تیره به ویژه مشکی رنگ، گرما را به شیوه ای مشابه به دام می اندازند و بنابراین خاک را بیشتر گرم می کنند.

 

ما امیدواریم نکاتی که گفتیم به اندازه کافی بوده باشد تا هنگام خرید، بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. اگر با این حال از نظر انتخاب گلدان برای زاموفیلیا و ارکیده مشکل دارید کافیست به وبلاگ ما سر بزنید. همچنین مهم است که اصول صحیح نگه داری گل و گیاه را بدانید.

اگر هنوز به دنبال بهترین مراکز فروش گلدان در تهران و کرج هستید پس هنوز تمام مطالب ما رو مطالعه نکردید. ما سعی داریم که بهترین و مفیدترین مقالات را برای شما جمع آوری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *