با انتخاب درست گلدان شمعدانی شاهد تشکر شمعدانی ها از خودتان باشید

گلدان شمعدانی_ مهیار پلاست

پیدا کردن بهترین گلدان شمعدانی گاهی اوقات مشکل است. امروزه گلخانه ها و مغازه ها انواع گلدان ها را متناسب با سلیقه شخصی ارائه می دهند. اما اگر واقعاً به شمعدانی های خود اهمیت می دهید، باید گلدانی را پیدا کنید که شمعدانی شما دوست داشته باشد نه اینکه گلدانی را انتخاب کنید که برای شما جذاب است. به هر حال این شمعدانی شما است که باید در آن رشد کند. هیچ کس نمی خواهد شمعدانی پژمرده و بیمارگونه را در گلدان زیبا ببیند! بنابراین بیایید نگاهی به بهترین گلدان های شمعدانی بیندازیم و نیازهای منحصر به فرد گیاه شمعدانی را در نظر بگیریم. با این اوصاف می توانید برای خرید یک گلدان که در درجه اول برای شمعدانی شما مفید است، بروید و چه بسا که، جنسی که انتاخب می کنید با سلیقه شما هم مطابق باشد! چی از این بهتر!!

سبدهای آویزان برای شمعدانی پیچک

بهترین گلدان برای شمعدانی بسته به نوع شمعدانی که می کارید ممکن است متفاوت باشد. اگر قصد خرید یک شمعدانی پیچک دارید، بهترین انتخاب برای شما یک سبد آویزان یا یک گلدان بسیار بلند است.

شمعدانی پیچک رونده است و دوست دارد از لبه گلدان آویزان شود.

برای لمس کلاسیک تر، می توانید یک گلدان بلند از جنس سنگ را امتحان کنید. شمعدانی پیچک می تواند با خوشحالی از لبه ها آویزان شود و انفجاری از شکوفه ها را ایجاد کند که مطمئناً تحت تأثیر قرار خواهد گرفت!

گلدان پشت پنجره برای شمعدانی_ مهیار پلاست

گلدان شمعدانی زهکش دار انتخاب کنید

هنگام انتخاب بهترین گلدان دو عامل را باید در نظر گرفت. ابتدا باید اندازه نهایی گیاه شمعدانی خود را در نظر بگیرید که طبق آن اندازه گلدان را بتوانید مشخص کنید.

ثانیا زهکشی را در نظر بگیرید. شمعدانی ها در گلدان با زهکشی مناسب رشد خوبی دارند.

شمعدانی خاک خیس را دوست ندارند. بهترین گلدان های شمعدانی باید دارای سوراخ های زهکشی باشند تا رطوبت اضافی از بین برود. مخصوصاً اگر گلدان های شما بیرون هستند و تمام روز باران می بارد. اگر یک گلدان با کفی انتخاب کنید در اینصورت مطمئن می شوید که آب اضافی در سینی جمع می شود و کمی بعد می توانید آن را خالی کنید.

به طور کلی گلدان های پلاستیکی دارای سوراخ های زهکشی بیشتری در مقایسه با گلدان های سفالی یا سرامیکی هستند. گلدان های خودآبیار با مخزن آب در پایینشان ممکن است برای انواع خاصی از گیاهان که از غرقاب بودن خوششان می آید مانند سرخس مناسب باشند. اما این گلدان ها مناسب شمعدانی نیستند.

 

گلدان شمعدانی_مهیار پلاست

بهترین گلدان شمعدانی چه جنس گلدانی است؟

گلدان های سفالی مورد علاقه تولیدکنندگان شمعدانی هستند. در واقع اغلب از آنها به عنوان بهترین گلدان شمعدانی یاد می شود. ظروف سفالی چه ویژگی خاصی دارد؟ این واقعیت که متخلخل بودن آنها اجازه می دهد تا هوا به گردش در آید، برترین مزیت به حساب می آید به ویژه برای افرادی که تمایل زیادی به آبیاری گیاهان خود دارند.

 

گلدان شمعدانی سفالی_ مهیار پلاست

گل شمعدانی با خاک خشک و زهکشی خوب بهتر عمل می کند. بنابراین گلدان های سفالی برای آنها مناسب تراند. گلدان های پلاستیکی بیشتر از گلدان های سفالی آب را در خود نگه می دارند. با این حال گلدان های سفالی اغلب دارای سوراخ های زهکشی محدودی هستند. بنابراین ممکن است مجبور باشید بدون ترک خوردن گلدان سفالی، چند سوراخ اضافی برای زهکش ایجاد کنید.

در تابستان باید مراقب باشید که بیش از حد گرم نشوند. زیرا ممکن است باعث آسیب به ریشه ها شوند. معایب دیگر این است که اگر قصد دارید گلدان ها را زیاد جابجا کنید، گلدان های بزرگ سفالی ممکن است سنگین باشند. از آنجایی که گلدان های سفالی نمک های معدنی را جذب می کنند، تمایل به ایجاد رسوب سفید در قسمت بیرونی را دارند. این اتفاق طبیعی است و بسیاری از افراد ظاهر گلدان های سفالی قدیمی را بسیار جذاب می دانند.

 

گلدان سفالی برای شمعدانی_ مهیار پلاست

 

همانطور که دیدید انتخاب های زیادی برای گلدان شمعدانی وجود دارد! عاقلانه انتخاب کنید تا گیاهان شمعدانی شما با شکوفه های سخاوتمندانه و رنگارنگ خود از شما تشکر کنند!

اگر به دنبال خرید گلدان ارکیده، زاموفیلیا و توت فرنگی هم هستید ما در مقالات جداگانه راهنمای انتخاب گلدان های مناسبشان را گردآوری کردیم تا کار شمارو برای خرید راحت تر کنیم.

برای خرید گلدان پلاستیکی در تهران و کرج به مهیارپلاست سر بزنید

مهیار پلاست از شرکت‌هایی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع گلدان‌های پلاستیکی فعالیت دارد. مهیار پلاست برای تولید گلدان‌ها از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده کرده و از این رو این محصولات کیفیت و مقاومت فوق‌العاده عالی دارند.

علاوه بر این، تنوع بالای طرح و رنگ گلدان‌ها توانسته نظر خریداران با هر سبک و سلیقه‌ای را به خود جلب کند. در صورتی که برای زیباسازی دکوراسیون و فضاهای شهری، لابی‌ها، هتل‌ها، ساختمان و … نیاز به گلدان دارید، با شماره ۰۹۱۲۴۶۸۱۷۴۳ تماس گرفته و بر اساس نیاز و سلیقه خود مناسب‌ترین طرح و مدل را سفارش دهید. شما می‌توانید به صورت غیر حضوری نیز گلدان‌ها را خریداری کنید. برای این کار وارد سایت مهیار پلاست شده و نمونه‌هایی از باکیفیت‌ترین و جذاب‌ترین گلدان را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *